preskoči na sadržaj

Tehnička škola Zagreb

Login

Učenički servis - posredovanje pri zapošljavanju

 

Osnovne informacije
Učlanjenje i produljenje članstva
Popis škola
Izdavanje ugovora
Obrasci i tiskanice
Isplata zarade
Informacije za poslodavce
Važne zakonske odredbe
Pitanja i odgovori
Ponuda poslova

 

 

 

                    Učenički servis Tehničke škole Zagreb

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

VAŽNA OBAVIJEST

O IZMJENI NAČINA RADA

UČENIČKOG SERVISA

Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa da se, zbog novonastale situacije s virusom COVID-19 te izbjegavanja osobnih kontakata, učlanjenja odnosno produljenja članstva vrše isključivo elektronskim putem (slanjem svih potrebnih dokumenata (koje možete preuzeti na stranicama servisa) na e-mail učeničkog servisa ucenici.servis@gmail.com) odnosno dostavom svih potrebnih dokumenata poštom na adresu: Tehnička škola Zagreb, Palmotićeva 84, 10000 Zagreb, s napomenom (za Učenički servis). Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće biti obrađivana pa Vas stoga molimo da se pridržavate uputa s ove web stranice.

O informacijama i novostima vezanim uz izdavanje i preuzimanje ugovora, molimo da pročitate informacije na poveznici http://www.ss-tehnicka-zg.skole.hr/servis/ugovori.

O ostalim novostima vezanim uz trenutnu situaciju molimo da se informirate na našoj web stranici.

 VAŽNA OBAVIJEST

o izdavanju e-računa za klijente učeničkog servisa

Priopćenje Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske 

 

VAŽNA OBAVIJEST

ZA UČENIKE

Molimo sve trenutne i buduće korisnike usluga Učeničkog servisa, da na vrijeme, i na propisani način (elektronskom poštom ili redovnom poštom) dostave potrebne dokumente za učlanjenje odnosno produženje članstva, kako bismo izbjegli nepotrebne gužve koje se stvaraju na kraju nastavne godine.

 

OBAVIJEST O PRIMJENI

OPĆE UREDBE O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Molimo sve učenike učlanjene u Učenički servis Tehničke škole Zagreb, da prilikom učlanjenja, a isto tako i produženja članske iskaznice, ispune odgovarajuće obrasce privole/suglasnosti za korištenje osobnih podataka, koje se nalaze na poveznici Obrasci i tiskanice (Opći podaci o učeniku i Suglasnost roditelja). Također molimo sve učenike koji su već ranije učlanjeni a nisu ispunili navedene nove obrasce da to učine čim prije.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Na temelju rješenja Ministarstva rada i socijalne skrbi KLASA:UP/I-102-02/02/9, UR.BR:524-04/1-1-02-2 od 17.10.2002. godine, a  sukladno odredbama Pravilnika o obavljanju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem (NN 28/2019.) Tehnička škola Zagreb, obavlja poslove posredovanja pri zapošljavanju redovitih učenika srednjoškolskih ustanova u Gradu Zagrebu.

Rad redovitih učenika moguć je  isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, koji je propisan Odlukom ministra znanosti i obrazovanja, a koji je za školsku godinu 2019./2020. određen kako slijedi: 

 

ZIMSKI ODMOR   

 od 23. 12. 2019.
do 12. 01. 2020.

 

 

PROLJETNI ODMOR   

 od 10. 04. 2020.
do 19. 04. 2020.

 

 

LJETNI ODMOR

    od 20. 06. 2020.
   do 31. 08. 2020.

 

 
 

RADNO VRIJEME UČENIČKOG SERVISA:

od 1.9.- 31. 05.

ponedjeljak - petak od 8:00  do 15:00 sati

Pauza od 11:30 - 12:00

_________________________________________

od 01.06.- 31.08.

ponedjeljak - petak od 8:00 do 16:00 sati

Pauza od 11:30 - 12:00

KONTAKT:

  • Informacije: 01/378 3220; računovodstvo/obračuni i isplate: 01/378 32 18
  • Fax: 01/4839910
  • e-mail za učenike i poslodavce: ucenici.servis@gmail.com
  • Adresa: Palmotićeva 84, 10000 Zagreb  

Učenički servis Tehničke škole Zagreb

 

preskoči na navigaciju