Učenički servis Tehničke škole Zagreb
VAŽNA OBAVIJEST!
ZBOG IZNIMNO VELIKOG BROJA ZAHTJEVA KOJI SU STIGLI NA MAIL SERVISA, A KOJI SE ZBOG KOLIČINE NE STIGNU OBRADITI NA VRIJEME, OBAVJEŠTAVAMO SVE KORISNIKE DA ĆE SE U NAREDNIM DANIMA UČLANJENJA NOVIH UČENIKA VRŠITI U SMANJENOM OPSEGU JER SU SE ISTA MOGLA OBAVITI TIJEKOM CIJELE GODINE.
NAKON ŠTO SE RIJEŠE ZAHTJEVI VEZANI UZ IZDAVANJE UGOVORA VEĆ UČLANJENIM ČLANOVIMA NASTAVIT ĆE SE I UČLANJENJA NOVIH ČLANOVA I IZDAVANJE UGOVORA ZA ISTE.
ZAHVALJUJEMO NA RAZUMIJEVANJU.
__________________________________________________________________________________________________________________________
VAŽNA OBAVIJEST MATURANTIMA
Sukladno odredbama Pravilnika, maturanti, kao i svi drugi učenici, mogu početi raditi posredstvom učeničkog servisa tek početkom ljetnog odmora učenika odnosno od 23. lipnja 2022. godine.
VAŽNA OBAVIJEST
O IZMJENI NAČINA RADA
UČENIČKOG SERVISA
Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa da se, zbog novonastale situacije s virusom COVID-19 te izbjegavanja osobnih kontakata, učlanjenja odnosno produljenja članstva vrše isključivo elektronskim putem (slanjem svih potrebnih dokumenata (koje možete preuzeti na stranicama servisa) na e-mail učeničkog servisa ucenici.servis@gmail.com) odnosno dostavom svih potrebnih dokumenata poštom na adresu: Tehnička škola Zagreb, Palmotićeva 84, 10000 Zagreb, s napomenom (za Učenički servis). Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće biti obrađivana pa Vas stoga molimo da se pridržavate uputa s ove web stranice.
O informacijama i novostima vezanim uz izdavanje i preuzimanje ugovora, molimo da pročitate informacije na poveznici http://www.ss-tehnicka-zg.skole.hr/servis/ugovori.
O ostalim novostima vezanim uz trenutnu situaciju molimo da se informirate na našoj web stranici.
VAŽNA OBAVIJEST
o izdavanju e-računa za klijente učeničkog servisa
Priopćenje Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske
VAŽNA OBAVIJEST
ZA UČENIKE
Molimo sve trenutne i buduće korisnike usluga Učeničkog servisa, da na vrijeme, i na propisani način (elektronskom poštom ili redovnom poštom) dostave potrebne dokumente za učlanjenje odnosno produženje članstva, kako bismo izbjegli nepotrebne gužve koje se stvaraju na kraju nastavne godine.
OBAVIJEST O PRIMJENI
OPĆE UREDBE O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
Molimo sve učenike učlanjene u Učenički servis Tehničke škole Zagreb, da prilikom učlanjenja, a isto tako i produženja članske iskaznice, ispune odgovarajuće obrasce privole/suglasnosti za korištenje osobnih podataka, koje se nalaze na poveznici Obrasci i tiskanice (Opći podaci o učeniku i Suglasnost roditelja). Također molimo sve učenike koji su već ranije učlanjeni a nisu ispunili navedene nove obrasce da to učine čim prije.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Na temelju rješenja Ministarstva rada i socijalne skrbi KLASA:UP/I-102-02/02/9, UR.BR:524-04/1-1-02-2 od 17.10.2002. godine, a sukladno odredbama Pravilnika o obavljanju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem (NN 28/2019.) Tehnička škola Zagreb, obavlja poslove posredovanja pri zapošljavanju redovitih učenika srednjoškolskih ustanova u Gradu Zagrebu.
Rad redovitih učenika moguć je isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, koji je propisan Odlukom ministra znanosti i obrazovanja, a koji je za školsku godinu 2019./2020. određen kako slijedi:
ZIMSKI ODMOR od 24. 12. 20__.
|
PROLJETNI ODMOR od 14. 04. 2022.
|
LJETNI ODMOR od 23. 06. 2022.
|
RADNO VRIJEME UČENIČKOG SERVISA:
od 1.9.- 31. 05.
ponedjeljak - petak od 8:00 do 15:00 sati
Pauza od 11:30 - 12:00
_________________________________________
od 01.06.- 31.08.
ponedjeljak - petak od 8:00 do 16:00 sati
Pauza od 11:30 - 12:00
KONTAKT:
Učenički servis Tehničke škole Zagreb